Skrattretande

Hahahahahah!

Jag visste det!!! :P

Ja vad ska man säga...*fnissar*

Iaf, idag har det vart lite sjukstuga här. Legat nerbäddad framför tv:n nästan hela dagen. Sprungit till tvättstugan 2 svängar och diskat har man också gjort, trots brist på ork.

Men imorgon, då är det jobbintervju!!

Och just ja, väntar ju pengar från soc som skulle hjälpa mig med hyran som skulle betalas i mars. Har ju fortfarande inte fått nå pengar därifrån.
Ringt och frågat tidigare vad som händer. Svaret då lät:

- Din handläggare är på semester så hon har inte kunnat ta tag i ärendet.

Så bra! Hmpf..

Nu har jag fått veta att dom tappat bort mina papper, så jag lär börja om med allt!
Ännu mer jippie!

Ibland känns det som att sånt här endast kan hända mig, haha!
Åh suck..

Jeje, ny dag nya tag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Evelina

hej! Jag undrar om du har dina barn på Solgården? :) isf tänkte jag fråga om det är bra där? :D

2010-05-20 @ 19:42:55
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0