Mja joo..Jag lever nog

Oj men jösses!
Här har vi inte vart aktiva!!

Jag lever iaf.
Lederna är dock värre än nånsin och pengarna rullar INTE in.
Men på torsdag har jag en jobbintervju iaf!
Bara att hålla tummarna!

Vi börjar komma in riktigt bra i sambolunket och livet med 3 barn.
Skillnaden på att ha 2 och 3 barn är inte så stor. Nästan så det är lättare när man är ensam med alla 3, faktiskt!
Jag gillar barn, glädjen i livet, och ser gärna att jag får 1-2 till egna!
Finns det nåt mysigare än att vara gravid, nåt mäktigare än att föda, nån kärlek som är större än den till sina barn?
Nej, det gör det faktiskt inte.

Jaa, jag är inte duktig på att uppdatera just nu som sagt.
Mycket beror på vädret, vem vill sitta vid datorn när det är fint ute?
Mycket beror på tidsbrist, vem har TID att sitta vid datorn med 3 barn och en lägenhet att ta hand om?
Och mycket beror på hur jag mår just nu, har absolut INGEN lust, när jag mår som jag gör för tillfället.

Men det får ni helt enkelt stå ut med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0