Zzzzleeeeep..

Jag är trött..Väldans trött..
Leon höll oss uppe till 05:00 imorse, strax efter 08:00 vaknade mina små.
Bara till att kliva upp och se glad ut!
En förjäklig mensvärk på det gör genast dagen bättre!
Att jag dessutom tydligen ska sluta röka, det gör att mitt humör är på topp..
Efter en stor kopp kaffe så var man iaf lite mer människa.
Men det skulle ju vara så himla gott med en cigg också..Ju..

Vet inte riktigt vad den här dagen har att erbjuda annars.
Igår blev det 4 timmar ute, med lek i lekparker och mata massa massa änder!
En fin liten film på Joakim åkandes linbana finnes, hähä.. (^^

Nej, nu ropar Leon.
Blöjbyte och av med pyjamas, sen är det dags att börja planera inför lunchen.
Försöka locka ut Joakim från toaletten också!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kryssningen kostar 400 :- för allt :)

2010-03-31 @ 19:53:38
URL: http://lindqvist89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0