Vuxenpoäng

Fick ett sms nu på kvällen av Linda med en ursäkt och en förklaring. Känns bra det, men trist att det blev som det blev..Hade verkligen sett fram emot att träffa skruttan..!

Joakim kom förbi en sväng på kvällen innan jobbet. Jag bjussade på mat, hemlagad potatismos med köttkorv.
Men ärthjärnan tycker pulvermos är godare än hemlagat! Fyy! Det som är så gott när man gör det själv!

"-Jag tycker inte om när det är potatisklumpar i.."

Suck på dig Joakim! :P

Vi hade lite allvarliga diskussioner här med, om preventivmedel och banklån. Haha! Vuxenpoäng :P
Funderar som sagt på det här med p-spruta..Jag vill bli av med mensen helt, för jag får såna förbannade smärtor och blöder massor..P-spruta kan fixa det.
P-stav är ett annat alternativ, men det känns lite läskigt..
Spiral har provat att satts, men det gick inte att sätta på mig och gjorde asont så nej det vågar jag inte prova igen.
P-piller vill jag som sagt inte ha då jag tappade sexlusten helt sist jag gick på dem..
Hmm, vad finns det mer..? Ja skitsamma, lutar iaf åt p-sprutan, även om det kan ta 1½ år innan man kan bli gravid efter att ha slutat med dom.
Jag vill inte ha ett till barn än, det är rätt tätt mellan dom vi har. Mellan mina 2 är det 2 år och 2 månader, Evelina är bara 2 år nu. Eller ja hon fyller 2 i april.
Leon blir snart 6 månader.
Så njaa, det får nog vänta iaf tills Leon har fyllt 2 år, innan det på allvar kan snackas om att tillverka en till!
Faktiskt rätt tufft med tätisar, mycket att stå i och många blöjor att byta :P

Babbel babbel!

Undra vad man ska hitta på imorgon då? Ingenting inplanerat och Joakim kommer inte hit heller. Han har fullt upp med jobb och träningar. Förslag?


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud så skönt om man fick slippa mensen, eller åtminstone värken! Annars är jag nöjd, och van, med mina piller, så får väl köra vidare på dem :)

2010-03-04 @ 05:13:09
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: JennyP

Brukar inte p-spruta och P-piller ge samma biverkningar? Jag har nyss börjat med ett p-piller som ska vara bra mot PMS, eftersom jag har grym sådan som du vet. :) Jag ska testa de i tre månader men jag funderar även på P-spruta sedan. :)

Svårt det där!

2010-03-04 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0