Väldans mycket smärta!

Hua vilken helg!
Har haft så grymt ont efter kortisonsprutorna i fredags. Igår kunde jag inte ens använda min vänstra arm, den var liksom bortdomnade av smärta.
Men nu börjar smärtan ge med sig litegrann. Tack och lov! Går fortfarande på smärtstillande dock.
Fick ju även gymträning på recept, så 3 ggr i veckan kommer jag få börja gymma med en personlig tränare. Inte helt fel!
Sen när vi flyttat och ekonomin återgår till det normala så blir det att köpa simkort också. Najs najs!

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Korv i ugn, potatis och vitsås. Mums!
Emilia följde med mormor hem och ska äta där och ha lite egentid med mormor.

Imorgon kväll lämnar jag barnen hos pappa deras. Sen blir det hem och packa det sista inför flytten!
Är ju som sagt inte mycket kvar nu.
Ska även skruva isär min säng och ställa ordning allt så det bara är att åka och hämta alla grejer när vi får nyckeln till nya stället i veckan.
Snart så!

Fastnade på styleroom.se igår och har nu fått miljarder idéer till hur jag vill inreda nya stället!
2 rum får vi ju rustade genom Sandvikenhus. Vårat sovrum och ett av tjejernas rum.
Vardagsrummet fixar jag själv, och ska även fixa bänkskivorna och kaklet i köket själv.
Skåpluckorna i köket får Sandvikenhus fixa med, vägrar ha blått där. Så fult!
Ljusgråa med svarta knoppar ska det vara!

Joakim tycker det är roligt att jag är så pysslig av mig och verkligen engagerar mig för hur det ska se ut i våran gemensamma lägenhet.
Men jag älskar det ju, tycker det är hur roligt som helst med inredning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0