Gräddfil, mums...?

Bara vara..Finnas till och inte göra nåt annat än just det, bara vara..

Det har jag gjort idag!
Fast ska faktiskt vara duktig nu och diska åt Joakim, så han slipper det när han kommer hem från jobbet.
Eftermiddag, sicket drygt pass..

Har iofs varit en sväng till affären. Var tvungen att handla ny deo som tog slut idag och nåt att äta.
Nu kommer ni säkert tycka jag är skitäcklig, men jag smällde faktiskt i mig en hel burk gräddfil, haha!
Dietisterna har flera ggr tipsat om just det, en burk gräddfil om dagen, så jag går upp lite i vikt.
Själv tycker jag det blir lite dyrt, att smälla en burk om dan..
Fast det kanske bara är jag som är snål...?
Kan faktiskt inte klaga på smaken heller. Med lite socker och sylt smakar det ju yoghurt!

Igår var jag och Joakim upp till Malin för att hämta en hylla. Stor sådan, Expedit-seriens största. Hon ville bli av med den, så fick den gratis! Hur snällt är inte det?
Iaf, hade världens problem där, då Malin fått för sig att den var ihoplimmad. Hur sjutton skulle vi få isär den liksom för att få hem den?
Joakim stod och slog och slog, tills den lossnade i ena hörnet tillslut.
Då märker vi att den var ju fan ihopskruvad!!
Så fram med en skruvmakapär så gick det ju genast mycket lättare, hahahah!
Bra jobbat!
Kul hade vi iaf, hihi..

Hum, hum..2 timmar kvar tills herr'n slutar jobbet.
Jag har lyckats diska och plocka undan lite här hemma samtidigt som jag bloggat, haha..
Okej, helt ärligt glömde jag faktiskt bort att jag bloggade, började läsa Aftonbladet på samma gång.
Virrpanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0