Se så solen skiner

Godmorgon folket!

Idag fick jag sovmorgon, vilken lycka! Hör inte till vanligheterna att barnen sover till 09:30 numera, men då somnade dom rätt sent igår med.
Evelina vaknade 04:00 inatt och vägrade somna om i sin säng. Ville inte sova i spjälisen från början heller när jag nattade henne. Så tillslut fick jag ta över henne till min säng igen. Dags att byta till stora-tjejen-sängen snart kanske? :)
Min lilla bebis har blivit stor och vill inte sova i spjälsäng..Vart tog tiden vägen?!

Idag skiner solen! Härligt! Blåser dock rätt mycket, men solen skiner! Blir alltid lika glad i hela kroppen när solen skiner och man börjar få känslan av att snart, snaaart är det vår och all hemsk snö försvinner!


Bild lånad från Google

Satt och läste Gefle Dagblad imorse till morgonciggen, en tidning jag får i brevlådan nästan varje dag fast jag inte prenumererar, att det är olika sportlovsaktiviteter här omkring nu. Duh, det är ju sportlov liksom.
I Gävle har dom åter igen Hoppkuddeland! Det var vi på förra året och Emilia tyckte det var skitkul.
En hel gympahall full med olika hoppborgar, hinderbanor osv.
Hade jag bara haft bil och nån som kunde följa med, då hade jag åkt.
Men det känns lite som att utmana ödet att sätta mig på bussen själv med 2 barn som har myror i brallorna och skriker rakt ut om dom får sitta still mer än 2 minuter. Sist jag åkte buss skrek Evelina hysteriskt hela bussresan på 20 minuter. Det gör jag inte om.
Man blir handikappad utan bil när man är van att ha en!
Ge mig en Volvo V70 tack...

Skulle behöva släpa mitt beniga arsel till banken idag. Men jag drar mig för det..Evelina, som med all säkerhet måste ha damp eller nåt liknande, kommer säkerligen få nå rus därinne så kommer det sluta med att jag blir alldeles stressad, svettig och irriterad. Haha..Men det måste ju göras.


Kommentarer
Postat av: J

Får man fråga varför V70?

2010-03-05 @ 22:15:06
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0