Tröttöga

Gäsp!
Leon sov så snällt hela natten, somnade ca 23:00 och sov till 07:30.
Värre var det med min minsting. Hon vaknade ca 5 ggr inatt, så 05:00 somnade jag..Suck..
Så idag är man rätt trött om man säger så! :P

Går iaf riktigt bra med alla 3 barnen.
Emilia tycker allt är jättekul, hon har hjälpt till att mata, ligger med honom på filten och pratar och leker hela tiden och hon har till och med fått honom att somna på förmiddagen!
Hon skickade ut mig från sovrummet när jag skulle vagga honom i vagnen.
- Jag kan göra det där jag mamma..
Sagt och gjort, jag gick ut och nog somnade Leon alltid :)
Lite värre är det med Evelina. Hon tycker det är lite roligt iaf, men hon är hemskt mammig så hon är fram och talar om för Leon att:
- Det är min mamma bebisen!
Haha..Sötungen min! Så är hon rätt högljudd med och tjurskallig, så Leon blir lite skrajsen när hon höjer rösten för att skälla på mig. Men det kommer det kommer, blir ju bara bättre och bättre :)

Vid 14-15:00 kommer Cina och Wilmer förbi och hälsar på. Söta Cina ska lämna lite kläder åt Leon efter Wilmer. Och hon ska äntligen få tillbaka sina Twilight-böcker som jag lånade för länge sedan :D
Får välan se om herr Joakim vaknar snart och ringer, kan väl tippa på att han kommer hit ca 15:00 också.

Men gäsp! Blir att lägga sig att sova samtidigt som Leon ikväll..Hoppas han somnar tidigt.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0