Tjablogg!

Hemma med mina små rövare!
Dom hade spenderat dagen hemma hos sin farmor och farfar och kom inte hem till mig förrens 18:00, istället för 14:00 som dom brukar.
Men skönt för dom att få en dag med farmor och farfar, dom var så glada när dom kom hem.
Och det var första gången jag fick träffa Fredriks föräldrar igen sen augusti!
Saknar dom faktiskt, riktig bra båda två.

Herr Andersson har grabbkväll idag, poker och öl. Vilket nöje, va? :P
Bäst för honom att han inte blir för full bara, för han får fan inte vara för bakis imorgon då det är utgång för oss båda som gäller med ett gäng vänner!

Jag har inte gjort nå vettigt av min kväll alls faktiskt. Somnade med Evelina när jag nattade henne.
Emilia somnade tidigt, 2 timmar innan lillasyster.
Sen har man hängt här, msn:at lite och suttit på facebook och ugglat.
Tragiskt egentligen, man lever sitt liv genom datorn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0