Sötnöt

Nyss hemkommen från Malin.
Sötnosen bjöd mig på mat idag, tacogratäng! Kanske hur gott som helst!

Och tro det eller ej, men jag gick ut osminkad och utan bh, kors i taket!
Men orka göra mig ordning ordentligt, nej faktiskt inte.
Tur Malin sett mig utan smink och naken förr, så hon vet hur hemsk man ser ut under allt "fejk" :P

Elina kom också över och det blev massa pladder, fniss och tv-tittande.
Najs, najs!

Tydligen så är det inplanerat en utgång på lördag nu med, bara att se om barnens pappa vill ställa upp och ta barnen över natten då, precis som jag gjorde för honom nu helgen som var.
Var faktiskt länge sedan man blev på lyset nu.

Nu har herr'n i huset klämt sin pizza, så nu blir det myyyys!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0