So sorry

Nu har jag verkligen vart dålig på att uppdatera här.
Men jag har ju en ganska bra anledning till min dåliga uppdatering också, flytten!

Allt är iaf klart nu i stort sett.
Båda lägenheterna är tömda, Joakims är flyttstädad och nycklar överlämnade till nya hyresgästen, allt står på plats i vår nya lägenhet i stort sett.
Bara få upp saker på väggarna kvar, men det är ju ingen idé innan rusten.
Sen är det flyttstädningen av min lägenhet kvar, men vi har ju fram tills den 3:e maj på oss, så ingen panik där.

Trivs bra gör vi med.
Jag gör det iaf och jag har inte hört några klagomål från herr'n i huset heller!
Ännu bättre kommer det bli när rusten är klar!

Idag fick vi hem barnen också, alla 3.
Min minsting kom hem med feber och var väl inte piggast i kommun, men hon var rätt snäll ändå.
Allt gick bra vid nattningen också, fast allt var nytt och Evelina numera inte sover i spjälsäng utan i stor-tjej-säng!
Bara hoppas hela natten fortsätter bra, men jag räknar nog med nån sväng upp då Evelina som sagt har feber och är lite hostig.

Hoppas dom är lite piggare imorgon, så man kan vara ute och leka i stora lekparken dom byggt här!
Eller hälsa på nån av alla bekanta som bor här på Bruket!
Annars hinns ju det med senare i veckan också.

Påsk är det den här veckan med.
Långfredagen blir det påskbord hos mamma, hela familjen nästan. Leon har nog hunnit åka hem till sin mamma tror jag. Synd..
Måste se till att handla påskägg åt barnen med! Får stoppa nån leksak i Leons ägg, eller nån fräsig napp :P
Undra om mamman får nå påskägg....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0