Kladdkaka

Väldigt trött och sliten i kroppen..
En vecka med mycket stress, där man ätit alldeles för dåligt och sovit riktigt kasst..
Det har satt sina spår..!
Yr, illamående, skakis och såååå trött i kropp och själ!
Skärpning Angelica..!

Lämnade barnen hos pappa Fredrik igår, hem till Joakim tillsammans med Dennis för att äta gott, spela spel och titta på film tillsammans med Joakim och hans bror. Massa trevligt och massa skratt!

Joakim hade fotbollsturnering idag så han försvann tidigt imorse. Dom kom 2:a, och inga röda kort för herr Andersson denna gång :P
Själv sov man till 11:15 då man blev väckt av Joakims bror. Upp och gjorde mig klar, sen traskade jag hem till mamma och spelade guitar hero med brorsan. Så grymt roligt! Synd bara jag får så ont i fingrarna. Inte lätt att spela med inflammerade fingerleder..
Vid 4 gick jag ner till Fredrik, som bor granne med mamma, och hämtade barnen. Han skulle iväg på 30-årsfest idag så barnen sover hos mig.
Fick mat hemma hos mamma, skönt att slippa laga mat, faktiskt. Det kan vara roligt om man inte behöver stressa och om man är på det humöret, men oftast så är det bara drygt..
Skynda hem vid 5, då kom Linda och Hugo förbi för lite kaffe och skitsnack! Så kul att äntligen träffas! Vi bytte även klädpåsar med varann. Hehe, rätt bra att ha en kompis som är lika smal som en själv, så man kan ha klädbytardag när man haft garderobsrensning :)

Barnen krånglade vid nattningen båda två, så jag var helt slutkörd när dom äntligen somnade, 1½ timme senare.
Hann se lite av Melodifestivalen och som vanligt är det fel låtar som går vidare. Förstår inte varför jag tittar ens..

Nyss fick jag sånt sockersug så jag var tvungen att baka en kladdkaka. Har absolut inte nåt godis hemma, fastän det är lördag.
Tur då att jag började babbla med Håkan på msn som rabblade upp ingrediensera till kladdkaka, och jag hade precis så det räckte! Lycka!
Så nu sitter jag och väntar på att den ska kallna så jag kan hugga in ^^

Sen blir det fan sängen..Känner mig helt spyfärdig för att jag är så slutkörd..
Helst skulle jag bara vilja ligga nerbäddad i sängen hela dagen imorgon..Inte röra mig ur fläcken..
Puh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0