Kattunge med biverkning

Svar på kommentar:

Jag har ingen större koll på om biverkningarna är likadana på p-spruta och p-piller. Hoppas inte! Men jag är även jäkligt dålig på det där med att komma ihåg saker och ting, så att ta ett piller varje dag kanske inte kommer att funka :P

Ska diskutera massa med bm när det är dags för gyn-besöket!



Sitter och kikar lite på kattungar på nätet nu. Kollar blocket.se och olika katthem.
Tjejerna har velat ha katt ett tag nu och jag har ju alltid haft katt själv, så visst saknar man en liten kisse som kryper upp i knät och myser.
Vill gärna ha 2 stycken, så dom får sällskap av varann, och gärna mörk päls, enfärgad eller spräcklig.
Emilia har bestämt att den ena ska heta Maya. Den andra tyckte hon skulle heta Snor-Bert, haha!
Tror vi får diskutera det namnet lite...

Vet ni nån som har nån lite kissemiss till salu så kan ni ju hojta! :)


Kommentarer
Postat av: JennyP

Nej, jag vet inte heller men har för mig att jag läst någonstans att det är samma, men det behöver inte alls stämma. Sedan skiljer det säkert mellan olika sorter med. Jag tror man kan tappa sexlusten för att man inte har någon ägglossning. Fast det är min egen teori. :D Vi får se hur dessa piller är som jag testar, jag var usel på tabeller förr jag med, men vi får se denna gång. Har de bredvid tandborsten. :)

2010-03-04 @ 22:56:20
Postat av: Ida

Haha, vilka namnförslag! Eller, Maya var ju bra :) Jag har två underbara missar. Det är så härligt med djur hemma, och de är så mysiga och "mammiga". Älskar dem! :)

2010-03-04 @ 23:23:01
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0