It's over

Anfallet gick över, tack och lov!
Ställde mig på altanen, i endast t-shirt och trosor. Då blev det kallt och jag kunde andas rätt ok.
Suck, om det bara kunde sluta.
Jag mår ju inte direkt dåligt just nu. Visst finns det vissa orosmoln, men lååångt ifrån som det var i höstas!
Det lär väl få ta sin lilla tid antar jag..

Har vart och handlat iaf. Så nu kan jag och herr'n i huset laga mat imorgon. Om jag får bestämma blir det korvstroganoff imorgon, okej Joakim? (^^

Uff..Plocka lite här hemma kanske, diska lite.
Mm, lika bra det. Sånt ska Joakim slippa när han jobbar.
Inte direkt kul att komma hem efter en arbetsdag och ta hand om allt hemma också.
Visst, vissa dagar är jag nog lite lat, men jag försöker iaf :P


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där låter jobbigt gumman :( Skönt att det gick över, och hoppas du klarar dig utan dem i framtiden!

2010-03-11 @ 03:47:46
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0