Heeeeej

Long time no see!
Dåligt uppdaterat av mig, fy fy..

Har väl iofs inte hänt så mycket som är värt att skriva om, but still!

Har hunnit med en fest iaf!
Jag och Joakim bjöd hem lite folk till honom i lördags, riktigt kul var det!
Men det där med Singstar, det ska jag nog aldrig prova på!
Lite dåligt med folk på krogen men man träffade på nån kändis iaf, och sånt är alltid roligt!

Sen har det varit vanlig vardag med dagis, städning och matlagning.
Emilia har åkt Lilla Vasaloppet på dagis och fått en medalj hon var riktigt stolt över. Hon har haft den på sig i 2 dagar nu, vill inte ta av!

Jag började flyttpacka idag! Fick ihop 10 kartonger och nån påse. Nu är det bara barnens leksaker, sista tallrikarna, glasen och besticken, kläderna vi ska ha på oss fram till flytten och gardinerna som hänger i fönstren kvar i stort sett!
Har iofs inte städat ur garderoben i hallen än..Den är full av kartonger och annat skräp som vart så stort så jag inte orkat gå och slänga det :P
Latmask!

Just för tillfället har jag grymt tråkigt och är oerhört sugen på nå gott, så jag har slängt ihop kladdkakemuffins som står och kallnar just nu!
Mumsigt värre, eller hur? (^^


Kommentarer
Postat av: madde

hej går det bra på jobbet? får du jobba mycket?

2010-03-19 @ 23:26:12
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ja får se om man kan hitta nåt kul (trots att man är fattig! haha!)!

Ja shoppa i tankarna du! :-)



hoppas allt är bra med er och att flytten å så går bra!



kramen

2010-03-20 @ 10:16:04
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: madde

neehee tyckte jag läste på facebook att du fått jobb på mcdonalds?

2010-03-21 @ 09:35:25
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0