Gnäll gnäll

Mmm..Den här dagen gick från att vara dålig till riktigt jävla pissig..
Är riktigt nere nu och känner mig mest..Jaa jag vet inte..

Jag har suttit här sen 15:00, lite lätt stressad efter att ha städat och gjort mig klar, och väntat på Linda.
Hon har fortfarande inte kommit..
Skickat sms men jag får inget svar så jag vet inte alls vad som hände där..
Fick hon förhinder så iaf ett sms tack..
Så slipper man sitta instängd här hemma med 2 barn som är otåliga och längtar efter en lekkompis..
Lite besviken faktiskt.. :/

En annan fick mig också att bli lätt depp idag.
Tycker inte om när det lovas saker som sen inte hålls.
Finns ju många orsaker till varför det inte hålls, men är man osäker så lova inget.

Efter flera upprepade ggr, inte alla från samma person, men om vi säger att det är ca 5 personer som flera ggr gör så här..Ja då börjar man ju tänka dumt..Iaf jag. Kanske är det jag som är förjävligt känslig, men många ggr kan det kännas som att det alltid finns viktigare och roligare saker att göra än att träffa mig. Typ..

Mm..Mens-fjolla kanske, vad vet jag..
Skönt att skriva av sig iaf!

BITTERFITTA!

;)


Kommentarer
Postat av: madde

förstår presis vad du menar så kanske man sagt till barnen att den å den kommer och dem blir jätte glada att någon ska komma och så kommer det igen.. suck..

2010-03-03 @ 22:10:02
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Jocke

haha sry gumman, men jag kom ju till sist, precis som jag lovat ;)

2010-03-04 @ 04:23:59
URL: http://glorificus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0