3 små barn

Nu sover alla 3 barnen här hemma. Jaa just det, 3 barn!
Joakim gick hem idag vid 15:00 men fick ett sms på kvällen då han frågade om jag hade lust att hjälpa honom lite. Han hade fått rycka in extra på jobbet och ska jobba natt fram till torsdag, samtidigt som han har sin lilla son hemma.
Självklart ställer jag upp och passar Leon medans Joakim jobbar! Jag gör allt för dom 2.

Så jag kommer att ha Leon här från ca 21:00 till 14:00 fram till torsdag! Sa åt Joakim att han kunde gå hem efter jobbet och sova ut ordentligt, så kan han komma hit sen pigg och glad. Inte så lätt att jobba natt och komma hem och ta hand om en liten en hela dagen annars, svårt att sova ordentligt då.

Ska bli både roligt och nervöst det här. 3 barn helt själv för det första och för det andra, jag är en tjej-mamma, Leon har ju snopp! :P
Inte så stora skillnader kanske i hur man tar hand om dom, men ändå, haha!
Likaså har mina flickor aldrig tagit flaska, så det här med flaskmatning är också nytt för mig.
Men Leon är så himla snäll, så det här kommer nog gå jättebra! Och Emilia och Evelina tycker det ska bli så roligt med en bebis här! Speciellt Emilia, hon har ju önskat sig ett till syskon ett tag nu :P


Kommentarer
Postat av: Josephine

2500:- lät juh inte mycket. Alla på blocket som jag tittar på tar dom 4000-5000 för. och den kostade 4600:- ny!

2010-03-01 @ 23:46:54
URL: http://morsanjosephine.blogspot.com
Postat av: Bimbo Boy

Du glömde ditt fjärde barn. ;)

2010-03-02 @ 14:42:28
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0