Köldskada

Fortfarande sjuk, och det är irriterande som fan.
Att det är snorkallt ute gör det inte bättre heller. Hej då sommaren, välkommen hösten, så känns det!

Har inte hänt mycket här under helgen hittills.
Åkte till farmor igår eftermiddag och blev kvar där nån timme. J tyckte det var långt att åka och att dom bodde mitt ute i ingenstans. Mm, för precis så är det! 1 timme med bil, rätt ut i skogen. Himla mysigt där iaf och vi blev bjudna på god mat och underbar fika!

Idag fick vi hem Leon. Så det har vart lugnt här. 2 promenader med alla barn. Kallt som satan ute som sagt, så jag hade hellre spenderat dagen under ett varmt täcke. Men barnen bryr sig ju inte, att morsan fryser liksom!

Imorgon blir det nog lugnt igen. Regnar gör det nu med så det förvånar mig inte om det fortsätter imorgon. Jag har varken regnkläder eller stövlar åt barnen här. Vem trodde det skulle behövas med tanke på värmen som var? Men en liten kul grej händer imorgon iaf!
Vi ska vara fosterfamilj åt 3 små kattungar tills dess att dom är redo att flytta till nytt hem, alltså vid 12 veckor. Och dom små liven kommer imorgon! Kan bli intressant, småtjejerna är överlyckliga! Undra hur man ska kunna förklara för dom att dom bara ska bo här ett litet tag...? Men som J sa, nån sate fastnar man säkert för och behåller!

Nej, krypa ner i sängen, eller ja på madrassen på golvet för min del, och försöka sova lite kanske?
Oskönt med madrass, men med J och Leon i samma rum går det fan inte att sova. Märks att det är far och son iaf, för som dom där två bökar och grisar i sängen så kan det inte finnas nå tvivel! Helt omöjligt att sova med dom..Så det blir madrass ett tag framöver. Men that's life! Jag får sova iaf (^^


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Åh kattungar!

2010-07-25 @ 10:57:46
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Anna - Gravid ♥

OJ..inget dåligt fruksug med andra ord!

Frukt är ju iaf en "bra" craving då det är nyttigt! :-)



Stackare som får sova på golvet! Där kan väl Jocke ligga! :-P



kram

2010-07-27 @ 12:31:53
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Love you!

2010-08-10 @ 20:01:10
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: madde

detta är min nya blogg. ha det bra!

2010-09-18 @ 00:01:26
URL: http://tjejmammamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0