Fundering

Varför är det så, att när man har semester så är det nästan alltid dåligt väder och nästan alltid blir man sjuk?
Sen jag gick på semester så har det inte vart bra väder alls. Tokkvavt, molnigt och blåsigt blandat med liiite regn.
Tack för all sol! Hmpf..
Och ja sjuk är jag ju med.
Som tidigare skrivet spenderades ju halva natten med att ligga vaken och hosta. Nu är jag toktäppt i näsan och har feber med. Suck!
Som tur är har jag en snäll sambo som offrar sig och går till Statoil för att köpa frukt och godis. Förkylningscravings!

Imorgon är det lite äventyr inplanerat också. Hoppas jag mår bättre då.
Min farmor fyller 70 år så det ska firas. Hon bor mitt ute i skogen, mitt i ingenstans. Ett äventyr i sig att bara hitta dit! Barnen ser fram emot det, dom vet att det finns massvis med smultron där, haha. Sen är ju kalas alltid förknippat med tårta! Dom är som sin mamma, skulle kunna klämma en tårta helt själv.. (^^


Kommentarer
Postat av: Plutten

Så är det alltid stackars du! Man blir alltid sjuk när man är ledig...man slappnar liksom av och låter allt bara komma, det vill säga förkylningar, influensa, kräksjuka osv osv osv...blä för det!



Nu hoppas vi att ni får en trevlig dag och att vi kanske kan få oss lite sol under helgen :)



Kramisar

2010-07-23 @ 08:02:55
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: madde

kan du inte sjukskriva dig och spara semestern?

2010-07-23 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0