Ett litet kludd

Godmorgon, eller nånting liknande.
För min del, inte god.

Hostade som en tok inatt, var in på toa 3 ggr och hostade så jäkligt att jag i stort sett spydde. Mindre kul.
Sista gången jag tittade på klockan var hon 03:30, sen vaknade barnen vid 07:00.
Jag är INTE pigg.
J ligger fortfarande och sover. Inte helt utan att jag blir lite avis, och faktiskt lite småsur..För ni vet ju att jag är en riktig bitterfitta som gärna surar så fort tillfälle finns!

Igår kom iaf J's bror T med sambo hit till Viken för att hälsa på. Hann hälsa lite snabbt innan dom kidnappade J och drog in till IKEA. Jag ville också! Men jag fick snällt stanna hemma. Synd om mig.
Under tiden så hann jag sätta upp 4 tavlor, en vägghylla och 2 väggamplar. Yay me!
Flyttade t.o.m på vitrinskåpet som är fullt med glas helt själv, det ni! Superwoman!

När barnen somnat och J kommit hem igen så kom mamma och hämtade mig. Hon skulle hälsa på moster och lämnade av mig hos Malin samtidigt så att jag kunde färga håret. Äntligen! Min utväxt var inte att leka med.
Så nu är jag mörk och fin igen! (^^

Jaaa och natten känner ni ju redan till.
Så får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på.
Vi hade ju hoppats på fint väder så det kunde bli bad och minigolf i Högbo. Men än kan det ju spricka upp, klockan är ju, tyvärr, inte mycket..


Kommentarer
Postat av: Plutten

Men uscha vad jobbigt med hosta!



Har du semester nu eller är du hemma o sjuk?



Kram

2010-07-22 @ 11:22:21
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0