......?......

Satte mig här och tyckte jag hade massor att skriva, men när jag sen väl skulle börja så hände ingenting.

Jag har förbaskat ont för tillfället och funderar på att ta mina smärtstillande, men vill samtidigt inte.
Igår var jag sängliggandes mestadels av dagen, idag har jag legat på en madrass framför tv:n större delen av dagen.
En sväng tillbringade jag ute på en filt i solen också, faktiskt.
Men jag har liksom inte orken, eller lusten, till att ta mig upp. Allt gör ont och är jobbigt. Kroppen är dum och tankarna är för många.
Hoppas det vänder snart, för så här kan man ju inte ha det.

Har plågat mig igenom fotboll här på kvällen med. Kära J får damp på mina dumma frågor, men det får han stå ut med om han envisas med att titta på fotboll när jag är hemma! :P
Jag menar, det finns ju så mycket annat, roligt, att titta på!
Snart ska vi kika på film är det tänkt, bara J kan slita sig från nån kass rulle som går på tv:n.

Jag måste fan vara världsbäst på att klaga tror jag! Eller vad tror ni?
That's my thing! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0