Early morning

Den här veckan ska det jobbas kväll, 17-21.
Skööönt med sovmorgon, men idag blev det då inte så.
Tror klockan var strax efter 02 när vi gick upp och la oss. Vod 06 buffade jag på J som låg och snarkade mig i örat. Han blev sur och la sig på soffan uppe.

Ja men förlåt mig för att jag inte ville bli snarkad i örat, ber så mycket om ursäkt söt

Kunde därefter inte somna om, sen skulle barnen ändå upp vid 07 för att lämnas på dagis. Pappa-vecka nu, då är det dagis som gäller.
Jaa, och nu sitter jag här som sagt. Jävulskt ont i magen, kan inte somna om, och massa dryga Sandvikenhusare utanför som kör allt dom kan med gräsklippare och allt annat som låter illa.
Tycker inte om magontet..Hållt i sig ett tag nu.
Blir väl säkert inte bättre av att jag dricker sånt som jag brukar få ont i magen av hela dagar heller..
På jobbet tex, kaffe och varm choklad. Får ont av båda. Här hemma, juice. Får ont av det med.
Men, men..Är huvudet dumt får kroppen lida!

Hm, nu är katten på lådan hör jag. Rensa där då!
Och nej vi har inte skaffat katt, vi är kattvakter ")


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 19:31:51
URL: http://www.hallgreen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0