What's new

Hejsan hoppsan!

Det står verkligen helt still i huvudet just nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Har inte hänt way 2 much sen sist. Jobbat. Låter väl spännande? Går mycket bättre nu iaf när alla verkar komma tillbaka efter jul och nyår. Nu får man ju prata med folk!

Annars har det mest blitt till att ligga i soffan och kika film och mysa. Ute går det ju inte att vara. 20 minus här just nu. Max 5 minus tycker jag, kallare behöver det inte vara. Usch, jag verkligen hatar vintern..Men det har nog mycket att göra med att mina leder blir mycket sämre då.

Haha, nej usch..Jag har INGET spännande att skriva om, lika bra jag slutar!

C U L8R!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra! Jag gillar den jag med! :)



Allt bra med oss! Med er?

Har det nya året börjat bra?



kramen

2010-01-06 @ 13:09:46
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är ju tydligen nåt jäkla skit som går, vi har nämlkigen också nyss varit förkylda!



Fy va jobbigt det måste vara att gå med ständig värk..men det är väl som med allt annat, man vänjer sig.



ja man har ju hört att dom brukar kunna krångla. Hoppas det löser sig iaf!



Det nya året har börjat bra! :)



kramkram

2010-01-06 @ 22:38:58
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0