Välkomna!

Nytt år, ny blogg!
Förra året var ett väldigt kaotiskt år. Ett år fullt av sorg, vrede, misstag och jag mådde riktigt dåligt.

Som tur var, så hittade en helt underbar kille på mig. En kille jag känt sen jag började gymnasiet för snart 10 år sedan, men som jag inte haft kontakt med sen studenten.
Joakim Andersson.
All min kärlek och respekt till dig!

Idag mår jag bra, har endast ett fåtal panikångestattacker. Haft 3 under de här snart 3 månaderna som jag och Joakim har träffats. Har fortfarande svårt att sova, men endast de gånger jag får sova ensam. Annars somnar jag alltid trygg i Joakims famn.
Jag har börjat jobba igen, på ett annat företag men med samma arbetsuppgifter och med samma härliga gäng, plus några nya! Trivs jättebra, men är fortfarande inne på prövotid.

Så..Nytt år, nya tag! I år är det mitt år! Har så mycket att se fram emot!
Vissa vet redan om det, men för er andra då!
Jag och Joakim letar efter en lägenhet där vi får plats allihopa. Blir ju några stycken, då han också har barn. En underbart söt liten son, Leon!
Har kikat på några 4:or på Torggatan, Plangatan och på Nya Bruket. Får väl se vart vi hamnar!

Sen är det mycket annat som kommer hända med. Tex, jag har 4 tatueringar inplanerade, lite semesterplaner, weekends och massa massa annat!
Som sagt, 2010 är mitt år!

Och jag lovar, den här gånger kommer det att bli mer bilder! Så fort jag kommer på hur sjutton man får över bilderna från mobilen till datorn.. *fnissar*


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Hoppas att ditt år 2010 blir så bra som du vill att det ska bli! Men det tvivlar jag inte på med den kärlek du förklarar. :)

2010-01-01 @ 16:07:24
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Jocke

Haha, du är bara för go du älskling :)

2010-01-01 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0