Under 2010 så ska jag..

  • Sluta röka! Dyrt och ohälsosamt..Urk..
  • Börja träna Gymma och simma, ett måste för mina leder och för att hålla kroppen snygg
  • Bli sambo Längtar efter att få flytta ihop med underbaraste Joakim!! <3
  • Åka utomlands Har inte varit utomlands sen jag var 12 år..Finns så många länder jag vill utforska..!
  • Weekends Ta in på hotell över en helg, gå på spa och skämma bort mig själv!
  • Hälsa på kompisar som flyttat från stan Har flera kompisar som förflyttat sig till större städer längre bort,och jag har varit alldeles för dålig på att hälsa på..Shame on me..
  • Bli en bättre mamma Smärtan jag lever med dagligen har tyvärr fått mig att vara på dåligt humör och tappa tålamodet för fort..Skärpning! Barnen rår inte för det. Älskade barn! <3
  • Hoppa fallskärm Har hoppat en gång förut, när jag fyllde 17. What a rush!
  • Köpa bil Saknar min pärla..Och gud så handikappad man blir när man är van vid bil oh sen blir utan! Och när bil är införskaffad, då är det dags för herr Andersson att övningsköra! ;)
  • Tatuera mig Jag har 4 tatueringar inplanerade för tillfället. Vet precis hur dom ska se ut och vart dom ska sitta, så det är bara pengarna och en tid hos tatueraren som saknas! Sen har jag 1 jag ska göra sen när jag vet att jag inte ska ha fler barn (känner mig absolut inte klar med barn just nu, 1-2 till kan jag tänka mig) och så har jag 1 som jag ska bygga ut också. Den på min ankel. Vet på ett ungefär hur den ska se ut, men mycket finslip kvar.
  • Fler parmiddagar Finns det nå roligare än att umgås med andra par, laga god mat och spela spel? Nej, jag tror inte det!
  • Må bra!! Nu är det slut på att må dåligt, jag orkar inte mer sånt. I år ska allt vara positivt, jag vill må bra och vara glad!

Åh, den här listan skulle kunna göras lång! Men det får räcka så här för tillfället (^^
Kan slänga in några saker jag tänker göra, för Joakims skull! Han vill få mig att prova på att spela innebandy. Fine, jag ställer upp! Men inga skratt tack!
Så vill han få upp mig i Fritt fall och Uppskjutet...Jag är höjdrädd (jag vet, hur går det ihop med fallskärmshoppet?) men okej, lovar Joakim att sitta bredvid mig och hålla handen, då ställer jag upp!

Det här året ska jag göra massa sånt som JAG vill göra, sånt som får mig att må bra, saker jag velat prova på länge. Jag vill upptäcka världen! Jag vill inte längre vara den där tråkiga Angelica jag varit så länge, som suttit hemma och inte gjort nånting. Slut på det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0