Tjablobb!

Godmorgon!

Eller ja, morgon var det ju ett tag sedan det var..Men ändå (^^ Men tro nu inte att jag nyss har klivit upp! Nej, nej. Med 2 små barn så existerar inte sovmorgon.
Efter att ha tvättat hela natten så var man ju inte direkt pigg när dom små väckte mig. Men man har ju inte direkt nå val.

Nu sitter jag och väntar på att deras pappa ska komma hem, så vi kan springa över. Pappa-vecka nu.
Blandade känslor det där..Man saknar dom som tusan, men samtidigt behöver man nästan den där barnlediga veckan för att ladda batterierna. Att vara ensamstående är ganska så slitsamt.
Jaa jag har ju Joakim, men jag kräver inte av honom att han ska kliva in och axla papparollen åt mina barn. Dom har en pappa. Han blir som ett extra stöd åt mig bara, och en rolig lekfarbror åt barnen, haha. Mammas kille helt enkelt.

När barnen är lämnade ska jag springa förbi Dennis och hämta honom. Vi ska handla lite mat tills ikväll då vi ska dricka lite, äta gott och spela tv-spel hemma hos Joakim! :D


Nämen se där, nu ringde barnens pappa! Då blir det till att springa ut i snövädret, packa pulkorna fulla med barn och traska över till honom.

C U L8R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0