Sjukling

Jag är döende..Eller så är det bara en helt vanlig förkylning..Vilket som, så mår jag inte bra!

Kände redan igår att rösten var på väg att ge upp. Tog det lugnt på jobbet och ringde i min egen takt. Vill inte direkt överanstränga rösten så man blir borta aplänge sen.

Imorse när jag vaknade var rösten inte alls där och febern hade gjort ett litet besök den med. Åh suck, jag som inte alls har ork att vara sjuk just nu! Fast egentligen, det har man väl aldrig...?

Ligger nerbäddad med datorn just nu, bra med bärbar! Blir nog till att hålla den här positionen större delen av dagen. Om ork infinnes så kanske kan tar och diskar lite och tar ett varv med dammsugar'n, för det behövs! Sånt man aldrig har tid och ork till när man jobbar hela dagar annars.




Neeej, om man kanske ska ta och läsa lite? Fast näää, orkar nog inte hålla ögonen öppna för det. Blir nog att blunda till lite skön musik..Hoppas på att vakna om ett par timmar och må bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0