Rubrik här

Snart är det läggdags. Imorgon ska jag ta mig till jobbet har jag tänkt! Längtar tillbaka nu, får spjunk av att sitta hemma. Klättrar på väggarna tillslut!

Har försökt ringa Allokton idag med, angående toan. Men nej, inget svar idag heller! Wtf..!?

Hoppas det inte är alltför kallt ute imorgon. Kom precis på att jag har ingen långärmad tröja ren..Suck..Vet ni hur svårt det är att tvätta när man har barnen hemma? Ta sig till tvättstugan som inte ligger i samma hus. Jag hämtar barnen på dagis vid 18:00, hem och fixa mat och sen vid 19-19:30 ska dom sova. Lite svårt att springa iväg sen när dom sover ju. Känns inte helt tryggt om man säger så.

Usch, jag har riktigt ont i ryggen idag och mina smärtstillande vill inte riktigt hjälpa. Det känns inte bra..Tänkte ta en het dusch tidigare idag, för att värma upp lederna lite. Men guess what, finns inge varmvatten i duschen! Överallt annars finns det, men inte just där..Gah..Vad har jag gjort för ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0