Rosa bubbel

Godmorgon!

Ännu en seg start på dagen, och idag har jag faktiskt ganska nyligen vaknat, även fast klockan är 12:48 för tillfället!

Lämnade barnen hos deras pappa igår, stannade en sväng på kaffe. Lämningen gick bra, inge skrik och grin denna gång. Skönt, då kunde man gå därifrån utan att mamma-hjärtat gick i tusen bitar.
Hämtade upp Dennis på vägen och vi traskade till ICA Maxi och handlade så vi kunde göra en kycklingsallad med fetaost. Grymt gott!

Sen blev det rosa champagne (som förövrigt smakade rävgift), sprit (som också smakade rävgift) och en hel del skratt medans vi spelade Super Mario Wii. Huuuur kul som helst! Fick lite inspelat, kanske man ska försöka lägga upp det här..? Så får ni se hur "speciella" vi är när vi spelar (^^

Hann även med 2 filmer. The children och Paranormal Entity. Första filmen var sådär. Läskiga små barn! Hua..Finns nog inget mer skrämmande..Eller jo..Dockor och clowner!
Andra filmen var också sådär. Paranormal activity är bättre.

Tror Dennis tyckte det var lite jobbigt att traska hem själv sen :P

Jag och Joakim bäddade ner oss i soffan för att se ännu en film när Dennis gått. Men jag hann inte se mycket av den innan jag somnade..Taskigt nog lät Joakim mig sova i soffan hela natten..Alldeles ensam! Inte ok..

Nu sitter Joakim i soffan och snörvlar och tycker nog att jag är ganska trist, så jag ska väl ta och spöa honom i lite tv-spel så han blir nöjd!

C U L8R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0