Oh no...!

Argh! Så irriterande..Med en liten varning för "nasty info" tänker jag berätta vad som irriterar mig..

Igår när jag klev upp på morgonen så upptäckte jag en sak när jag hade varit på toaletten. Det gick inte att spola..Hade inte tid att titta närmare på det då, bråttom som jag hade till dagis och jobb.
När jag kom hem från jobbet upptäckte jag att problemet kvarstod. Typiskt!



Både jag och Joakim har kikat på toaletten för att se om vi kan fixa problemet själva. Men nej, det kunde vi inte. Jag har ringt Allokton idag. Inget svar, endast en telefonsvarare som lämnade hänvisning till Securitas!? Ringde dom, men nej, inget svar där heller. Vad nu ett vaktbolag skulle kunna göra åt en toalett..
Hoppas på att Allokton svarar imorgon!

Nu till själva problemet då. Kissa är väl inge större problem att göra. Ta en hink vatten och häll i fort så spolas det ju undan någorlunda. Men nu, nu sitter jag här och måste verkligen göra "nr.2"..Hur sjutton ska jag göra nu?!

Verkligen so not funny... :/


Kommentarer
Postat av: Marina

Men stackare.. :/

Synd att vi inte bodde grannar, hade du kunnat kikat över hit.. :S Dåligt av allokton att inte svara.. dom är ju som dom är.. :(

2010-01-13 @ 01:48:13
Postat av: Anonym

Det går nog att spola ner nummer två oxå med hjälp av en hink

2010-01-13 @ 17:32:54
Postat av: Anna

OH NO! =D



Ja visst var den snygg! Inte så farlitg dyr heller jue! :)



Med oss äre fint, jobbar och står i!



Allt bra med er också hoppas jag!?

Ni får att och komma hit å hälsa på snart igen tycker jag!



kramen

2010-01-13 @ 22:17:01
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Du...hur använder man webcamen på denna data?? För du hade väl en lika dan??

2010-01-13 @ 22:18:19
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha okej..samma här, kan baar via msn.



Stämmer bra det att jag har en helg hög med sjalar. Det kan man aldrig få för många av.. ;) (Dock tycker tobbe det haha)



Då är vi med lediga! Så bara hojta till om ni vill komma hit! =)



kramkram



2010-01-13 @ 23:22:03
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0