Nä men ser man på!

Nämen grattis!!

Nu verkar bloggen funka igen, jag har inte kunnat logga in på ett tag.
Nån annan som haft det problemet?

Känner mig fortfarande skum i kroppen. Men imorgon ska jag till sjukhuset och lämna massa blodprover inför riktiga sjukhusbesöket på fredag. Får se vad det blir då. Helgenomgång av kroppen iaf! Alla värden ska kollas upp, om det kan vara nån biverkning på medicinen, ev. röntgen, grav.test. Ja allt som kan orsaka yrsel, illamående och trötthet. Kan ju bli en spännande dag..Blir nog nån kortisonspruta med.
Gissa vem som kommer känna sig rätt mör på fredag?

Helgen har inte varit så värst spännande. Fredagen var jag ju ensammen som sagt.

Lördagen såg ut att bli spenderad i ensamhet den med, men jag blev räddad av Jens som kikade förbi med några filmer. Skönt med sällskap, klättrar efter väggarna när jag blir ofrivilligt ensam! Såg bara animerade filmer, hähä!

Idag kom Joakim förbi. Fredrik lånade barnen en sväng och åkte till badhuset.
Tur han ställer upp och tar med dom på saker när en annan inte har råd, trist för dom att bara sitta hemma ju. Han gör verkligen allt för barnen, inte alla varannan-vecka-föräldrar som faktiskt tar med barnen på saker då det inte är deras vecka egentligen.

Jaa Joakim kom förbi som sagt, och eftersom barnen var på badhuset så fick vi lite ensamtid tillsammans. Spenderades i sängen, mysfaktor tusen! Så skönt att krypa ihop i hans famn, där känner man sig trygg (^^

Nu på kvällningen har mamma kikat förbi. Hon åker till Norge med jobbet imorgon och ville träffa oss innan. Passade på att klippa Evelinas lugg som växer som ogräs, precis som mitt hår.

Nu sitter jag och längtar efter att få krypa ner i sängen och sova, men Evelina vägrar somna, så jag får sitta här och försöka hålla mig vaken ett tag till..Suck..Alltid när man är som tröttast själv, då krånglar nån av barnen! Slår aldrig fel.. (^^


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter inte riktigt bra med din kropp. Hoppas de hittar något fel, som itne är allvarligt givetvis! Typ järnbrist eller så bara :)

Hur blev det med lägenheten/radhuset ni var och tittade på? Det lät väldigt bra! Hört något än?



Kramar!

2010-02-01 @ 19:30:59
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0