Minus och massa plus!

Usch..Jag mår helskumt. Stannat hemma från jobbet 2 dagar nu. Igår morse när jag skulle kliva upp, då höll jag på att svimma, 2 ggr. Jag tog mig inte upp förrens 3 timmar senare.
Igår kväll fick jag åter sätta mig ner, för att allt började snurra.
Idag har jag hittills haft 2 tillfällen då allt börjat snurra riktigt rejält.
Till det här så är jag trött dagarna i ända. Ta till exempel i måndags..Satt mellan 2 samtal på jobbet, och lyckades somna..Vaknade till när jag tappade taget om datamusen. Pinsamt!
Mår även illa heeela dagar. Rätt tröttsamt. Sitter liksom i halsen hela tiden.
Huvudvärk är en annan grej som jag dras med nästan dagligen.
Så, allt som allt, yrsel, illamående, trötthet och huvudvärk. What can it be? Måste ju ta och kolla upp det iaf, för så här ska man ju inte ha det! Nåt är ju fel.


Mitt i allt det här skumma måendet så finns det även massa glädje.
Jag och Joakim har ju som sagt varit och tittat på några lägenheter. Nu har vi hittat en som vi vill ha och det ser väldigt ljust ut kan jag säga!
Vi stod ju som nr.2 på den, men Sandvikenhus ringde Joakim idag och nr.1 har inte hört av sig än, så har dom inte hört av sig på måndag, då är lägenheten våran!
Inflytt 1 april, radhuslägenhet är det på 105 kvm, 4 r o k.
Köket är separat, till skillnad från många andra såna där lägenheter i området där kök och vardagsrum liksom sitter ihop. 2 badrum, dusch nere och badkar uppe. Perfekt!
Baksidan var riktigt stor med. Nuvarande hyresgäst sa att det var en fin baksida med massa blommor och rabarber osv på sommaren. Kan redan se framför mig hur vi kommer sitta där i sommar, barnen leker i poolen medans jag och Joakim grillar och smuttar på en varsin öl, haha!
Fy fan vad jag längtar!
Tänk, då blir man en liten familj, med 3 barn! (^^



Nej usch, nu ska jag slänga mig i soffan igen. Det är fan jobbigt att sitta upprätt.. :/


Kommentarer
Postat av: madde

är det här på nyabruket? Finns en tom här som inte har några grannar är det den kanske?

2010-01-30 @ 00:52:43
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0