Kakmonster

Ensammen vaken. Barnen sover sött, Joakim likaså. Han somnade när jag nattade barnen. Snarkningarna hördes in på barnens rum, så jag visste han inte skulle vara vaken när jag nattat klart, så jag myste lite extra inne med småskruttarna (^^

Skrev tidigare idag att jag tänkte lägga mig och blunda lite till skön musik. Det blev en väldigt lång blund, för jag vaknade 14:30 när Joakim kom hem från jobbet..Oops..Men är man sjuk så är man!

Joakim åkte iväg en sväng på eftermiddagen, för att handla lite. Söt som han är kom han hem med chocolate chip cookies till mig! Finns det bättre medicin? Svar NEJ!


Bild lånad från Google

Så ni kan ju gissa vad jag sitter och smaskar i mig just nu? Just det, massa kakor! Ska nog ta och baka egna nån dag. Hembakat är såå gott! Fylla upp frysen med massa kakor och bullar, alltid bra att ha hemma.

Blir hemma från jobbet imorgon med. Känner att det är lika bra att vila upp sig en dag till. Kurera mig med kakor (^^


Kommentarer
Postat av: ee

KAKOR <33

fin blogg duhar ! (:

2010-01-12 @ 22:52:48
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0