Frågor om 2009

Surfade in på Marinas blogg, och hittade lite frågor om 2009. Så det snodde jag! ;) 


ÅRET

Hur har året 2009 varit för dig?
Rätt kaotiskt men med en fin avslutning!
Bättre än förra året? Både och..Större delen sämre, men slutet på året bättre
Har du träffat några nya vänner? Ja
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Separationen från Fredrik, alla underbara jag träffade på Gul och såklart att jag träffade Joakim!
Har du flyttat under år 2009? Ja, 1 gång
Har du hittat en ny låt som du älskar? Några st

ALLMÄNT

Har du rökt?
Ja
Har du kysst en främling?  Nej
Har du haft sex med en främling? Nej
Har du varit sjuk? Ja
Har du sovit ute? Nej
Har du druckit alkohol? Ja
Har du saknat någon? Ja

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2009?
Som sagt, rätt kaotiskt men med ett fint avslut
Har du varit kär? Jag är kär!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja
Har du haft sex någon gång under året? Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Hemligt och hemligt..Vi gick väl inte ut med vårat förhållande på en gång
Har du pratat med något ex? Ja

SORG & HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord?
Ja
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
 Ja det har jag.
Isåfall vad? Mycket som sades under separationstiden
Har du skämt ut dig? Ja..Fast flest andra som skämt ut mig ;)
Har du ljugit för en vän? Nej
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja

VÄNSKAP

Har du förlorat en vän? Ehm..Njae..Inte direkt förlorat så..Men tappat kontakten lite
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja
Har du haft en relation med en vän? Nej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Eeh..Skulle väl vara jobbet som telefonförsäljare då (^^ 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Inga fler än Sverige!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Oj..Skulle vara välmående då. Och stabil ekonomi
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget datum, en separationen, jobbet på Gul och då jag träffade Joakim
8. Vad var din största framgång 2009? De 2 jobben jag fick och att jag lyckades få Joakim på kroken ;)
9. Största misstaget? Jadu..Mycket som sades under separationstiden och slarvet med ekonomin då
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld och min kroniska sjukdom
11. Bästa köpet?  Alla kläder, skor och saker till lägenheten :P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och inredningsgrejer
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag träffade Joakim
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga's låtar och Britney Spears
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hum..Större delen av 2009 var jag ledsnare, men på slutet gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, jobbat hårdare, sparat pengar
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar
18. Hur tillbringade du julen? Med mina barn, deras pappa, min mamma och min bror
19. Blev du kär i år? Yes! :D
20. Favoritprogram på TV? Miami Ink, L.A Ink, CSI, Criminal minds
21. Bästa boken du läste i år? Svårt att säga, har läst så många
22. Största musikaliska upptäckten? Mupparnas cover på Bohemian rhapsody :P 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? En tatuering 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bjöd släkten på fika
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre bråk, mindre kaos
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen, klär mig i det jag tycker är skönt och passar mig
29. Vad fick dig att må bra? När Joakim blev min
30. Vilken kändis var du mest sugen på? James Marsters
31. Vem saknade du? Joakim och mina barn alla gånger dom inte varit med mig
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla är lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0