Doing the laundry..

Sådärja, då var de två första maskinerna tvätt inslängda! Rätt jobbig tvättid, 00-04..Men vad göra när det måste tvättas innan imorgon och det inte finns annan tid?

Vad ska man underhålla sig med under tiden man väntar på att detta ska bli klart då?


Bild lånad från Google

Denna går på Tv4. Jag älskar skräckfilmer och tycker att Final Destination-filmerna är riktigt bra. Trevliga dödsscener ;) Jag kanske är lite extrem, men ju mer blod och slafs, desto bättre film!

Annars kanske jag ska krypa ihop i soffan och läsa lite..Håller just nu på att läsa När ingen annan ser av Duncan Fairhurst. En verklighetsbaserad bok om en pojke som blir utnyttjad av sin egen pappa. Ganska hemskt att läsa, men intressant på samma gång, att läsa om andra människors öden. Man måste nog vara grymt stark för att klara av nåt sånt där..Och sen ge ut en bok om det..


Bild lånad från Google

Nu blev det svårt..Men jag tror faktiskt att jag håller mig till boken den här gången. Filmen har jag ju sett några ggr förr. Men jag kommer nog att ha den på i bakgrunden, så jag kan slänga ett öga på rutan när det blir spännande! (^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0