The darker me

Hihi, numera är jag mörkhårig! Yes, jag har färgat det mörkbrunt!
Trivs allra bäst i mörkt hår, det är verkligen jag!
Bild kommer sen, jag lovar. Ska bara lära mig föra över kort från mobil till dator.. (^^

Annars så har jag hämtat hem barnen nu. Vardagen som sönderstressad 2-barnsmamma är igång igen.
Dom små är verkligen duktiga på att slita ut en! Som ensamstående är det faktiskt riktigt tufft.
Joakim hjälper ju självklart till dom gånger han är här, men det är en ovan situation för honom också.
Snacka om att bli inslängd i småbarnskaoset! :D

Tror jag kommer ha 2 väldigt tjejiga flickor här hemma snart. Emilia är bara inne på klänningar, uppsatt hår, smink osv. och nu har Evelina börjat likadant. Hon har aldrig gillat klänningar förut, men nu är det baaara klänning som gäller och så går hon och hämtar tofsar och vill ha fläta precis som syster :)
Emilia ser ju mig när jag sminkar mig varje morgon och hon blir så avis, hon vill också. Jag har sagt att hon får vänta tills hon blir större, lika lång som mamma ungefär. Kan ju iaf vänta tills högstadiet, haha.
Så vill hon ha hål i öronen, piercad tunga som jag och tatueringar som jag. Haha! Kommer sluta bra det här tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0