Pladder

Hejsan svejsan i lingonskogen!

Jösses, har visst glömt bort det här med bloggen, fy på mig..!

Kommer ni ihåg att jag var med och tävlade för ett tag sen, om ett babydoll set hos Adara? Hihi, jag vann (^^
Paketet låg och väntade på mig när jag kikade förbi hemma en sväng igår. Har inte provat det än, men tagit upp och klämt och känt. Ser dock ut som att överdelen kommer bli lite stor, jag är inte direkt välutrustad på överdelen av kroppen, hrm..

Satt faktiskt och pratade om det där med bröstoperationer för ett tag sen. Jag tycker det är så grymt fult när man opererar brösten till groteska bollar, men jag skulle absolut, och kommer antagligen att göra, kunna operera mina bröst och göra dom så pass stora så att dom fortfarande passar min kropp. Jag är ju som sagt rätt lång och väldigt smal, skulle ju se dumt ut om dom blev för stora. Men just nu har jag ju i stort sett ingenting, och det skulle ju inte vara helt fel att känna sig lite kvinnlig, faktiskt.

Nu ska jag och mina kära soon-2-be-sambo Joakim värma på lite mat, sen blir det en promenad!
Senare ikväll blir det bio och kanske lite sällskapsspel! Najs najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0