Mobilkul

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv det sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Jag älskar dig ändå älskling!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag skulle vilja....Nej nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Puss puss

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej..Köpte ett paket blöjor åt den lilla..Kram kram

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Gud uppfann underlivssvamp för att även kvinnor ska få veta hur det är att leva med en irriterande fitta

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Haha det är en annan sak, nu skäms jag ju för att fråga!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha jag vill ha trillingar!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha jag lär dom inte bara dåliga saker heller!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Fan va jag saknar och älskar dig min vackra flickvän!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jag brukar ju aldrig vara retsam!

10. Din romantiska replik?
Tyvärr så är det ju så att jag saknar tanten alldeles för mycket för de
 
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Jag skulle vilja se deras miner, moahahaha!

Haha, ja vissa svar blev ju rätt bra :P


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Yes! :) För ett A4 brukar jag ta ca 330kr, men det beror på hur svår själva målningen är. Självklart kan jag göra större bilder också. ;)

Ja kol eller blyerts skulle man kunna göra det i. ^^



Oj vad jobbigt! Hoppas att värken släpper. :(

Med mig är det bra, är rätt så stressad dock...

kram

2010-02-18 @ 21:20:54
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha! Vissa svar blev ju riktigt bra! Hoppas allt är bra med dig tjejen. Hittat något nytt jobb? Kramar!

2010-02-21 @ 03:09:36
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0