Mellon

Jahopp, så var det över då.
Melodifestivalens deltävling som sändes från Sandviken.
Tycker det har blitt alldeles för uppblåst, allt runt om. Faktiskt. Lite smått överdrivet att ändra färgen på belysningen längs gatorna, vid mackarna och ljusslingorna som hänger från "ciggarerna"..
2 miljoner kostade det kommunen, var det värt det? Personligen tycker jag det finns mycket annat mycket vettigare att lägga pengarna på..

Höll ögonen öppna i ett försök att se nån man kände igen i tv-rutan, men nej. Det var omöjligt. Inte ett enda känt ansikte. Så ledsen moster, jag såg dig inte!

Bidragen då? Nummer 8 var absolut bäst tycker jag. Att inte det bidraget gick vidare är helt omöjligt för mig att förstå..Men nummer 1 som faktiskt gick vidare låg inte långt efter 8:an, så där var jag nöjd iaf! Sen var resten bara skit! Andreas Johnson är man ju så trött på, låter jämt likadan. Förnya dig för sjutton..

Spelade massa roliga spel efteråt. Jag och tv-/data-/telefon-spel! Fastnar direkt och blir stortokig när jag inte vinner! Världens sämsta förlorare, det är nog jag det (^^
Kul var det iaf!

Nu ska jag krypa ner i sängen, lyssna på lite bra musik och sakna min Joakim.

<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tittade inte ens, hörde några bidrag på radion på väg hem från jobbet. Men schlager är väl itne riktigt min grej. Tycker ändå att det är kul att det händer något i stan :)

2010-02-14 @ 13:22:32
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0