Kortis

Hej på er!

Var ett tag sen jag skrev nu, tror jag. Haha, bra koll!

Har iofs inte hänt mycket att berätta om. Eller mjo..Har fått sparken från jobbet. Hmpf..Inte helt oväntat iofs, men ändå. Snopet. Men med den lönen så kan man lika gärna vara hemma arbetslös och få samma slant.
Har iaf fått tips om praktikplats som kan leda till jobb. Skulle vara skönt med ett jobb fram tills hösten, då hade det suttit fint med en utbildning på högskolan. Men, men..Jag vet inte ja.. (^^

Opsie, nu fick jag besök så då ska jag nog vara lite social! :D


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad tråkigt att du fick gå från jobbet :/.. men du hittar säkert nått mycket bättre :) kram

2010-02-10 @ 15:58:46
URL: http://jeliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0