Feber or not..?

Barnen hemma från dagis idag. Dom sa Evelina hade feber igår så hon fick inte komma idag.
Knepigt det där, för hon var inte ens varm när jag hämtade henne, och hon har varit uppe och lekt osv precis som vanligt. Full av energi.
Ibland känns det som att dom ringer för minsta lilla, fast det egentligen inte är nåt att ringa om.
Tex dom har ringt och skyllt på feber när dom låtit barnen vara inomhus och leka med dubbla tjocktröjor..Inte konstigt som blir varma då liksom..Eller..?

Igår var jag och barnen hem till Malin och Alicia och hälsade på. Massa trevligt! Emilia fick med sig 2 påsar kläder hem, välbehövligt. Växer så det knakar nu så det är inte mycket som passar varken här hemma eller hos pappa Fredrik.

Snöigt idag, jag är så less på vinter och snö! Vill ha vår..Fick värsta lyckokänsla i kroppen för nån dag sedan när solen sken, fåglarna kvittrade och det droppade från taken..

Ska passa på att hoppa in i duschen nu medans Evelina sover middag. Sen blir det en prommis till ICA Björksätra. Handla lite och få frisk luft, skönt skönt!

Ikväll ska jag baka! Bullar, chocolate chip cookies och chokladbollar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0