Early morning wake up call

Tidiga mornar borde vara olagligt..
Inte fick man det trevligaste uppvaknandet heller..
Emilia kom in i mitt sovrum 06:30 och ropade att Evelina hade bajsat och att det hade runnit ur blöjan..
Godmorgon världen!

Upp och hoppa, bära in Evelina i badrummet, duscha av henne. Självklart, nyvaken och jävlig som man var, lyckades man tappa den fullproppade blöjan på golvet..Suck..Just my luck..

Ungarna är iaf nyduschade, påklädda och nyätna. Är det ens ett ord förresten, nyätna..?
Min fina frukost bestod av ett glas cola och en cigg. Nyttigt värre!
Men vem sjutton är hungrig 06:30 på morgonen..?
Inte jag iaf..
Gäsp..

Får väl se när herr Joakim behagar kliva upp. Han kom hit närmare 01:00 inatt, efter en innebandymatch i Karlholm.
1 mål och 1 rött kort hade han lyckats med! Avstängd på söndagens match. Duktig du, Joakim! :P


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hejsan!

Nu har du juh riktigt otur lär jag säga. Jag sålde nyss ett jätteklädpaket på tradera med storleken 110/116. och i ca 98 måste jag tyvär behålla ett litet tag till eftersom att Novalie snart har den storleken!

Men det ska juh öppna ett nytt loppis i Sandviken nästa helg så du får ta och kika där! :)

2010-03-01 @ 13:06:10
URL: http://morsanjosephine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0