Baka baka liten kaka

Jag bakar, mitt i natten!
Som lugnast nu, när barnen sover. Ingen som stör och gör så att baket tar dubbel så lång tid! (^^


Mumsigt va?


Idag har vi tagit det rätt lugnt annars. Eller ja ganska kaosartat lugn..
Försökt mig på att städa, gav upp rätt snabbt..Vid 15:00 tyckte jag vi skulle ta en promenad så barnen fick lite frisk luft och springa av sig lite. Tänkte vi skulle gå till affären och handla så vi hade frukost tills imorgon.
Vi kom hem 17:30...!
Den enkla vägen till affären tog alltså 2½ timme! Barnen krångla och sura och vagnen vägrade göra som jag ville, dvs rulla i snön..Skitgrejer! Helt slut när jag kom hem..
Dags för ny vagn, sulky funkar fan inte..
Emmaljunga Scooter hit tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0