Ajjele..

Ajsing bajsing..
Jag tror jag behöver glasögon, och det väldigt snart faktiskt! Får så himla ont i ögonen och huvudet när jag sitter vid datorn, framför tv:n och när jag läser böcker. Irriterande..
Glasögon kan vara riktigt snyggt faktiskt så det stör mig inte alls. En snygg accessoar liksom! Men priset...!
Det är ju skitdyrt... :/

Vet ni, imorgon startar bokrean!
BOKREA!!!


Bild lånad

Finns det nå bättre? Nää antagligen inte. Älskar att krypa ihop i soffan och läsa, läsa, läsa. Skulle kunna läsa hur mycket som helst.
Både jag och min bror har läshuvud och läser mycket och gärna. Joakim är likadan! Perfekt!
Vi var ner på stan en sväng idag efter att Joakim slutat jobbet. Kikade in på Bokia för att se vad det fanns för böcker. Jag hittade massor!!
Enda kruxet är ju att jag för tillfället är pank..Snyft..Första bokrean då jag inte har råd att köpa nåt.. :(
Får hoppas på att Joakim köper nå bra böcker så man kan tjuvläsa hans :P
Vi har faktiskt rätt lika smak gällande böcker. Som så många andra saker..Hehe..

På tal om Joakim..Han har roat mig idag..Hehe..
Först fick han för sig att bada i snöhögen utanför, haha. Slängde sig ut i shorts och tisha. Han vart kall, väldigt kall! Hihihi..


Bild lånad

Sen vid maten så lyckades han göra en praktvurpa i vattenpölen som blev efter snön innanför altandörren. Jag fnissade lite lätt och frågade hur det gick..Fy på mig, skadeglad..Hihi..

Just nu ligger karl'n nerbäddad i soffan och kikar på tecknad barnfilm..Monsters Inc. Verkar tycka det är riktigt bra också haha. Jag håller med! Även där är vi lika, tecknad barnfilm är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Beställ glasögon på favoptic.se.

Där hittade jag mina glasögon, det blev 500 kr för både bågar och glas

2010-02-24 @ 22:21:33
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/
Postat av: Anna

Å va skönt att höra! Man skäms ju nästan lite över hur jäkla lat man är! haha!



Simma är ju skönt, fast orka ta sig iväg å göra det liksom! Pensionärerna kankse borde ha en egen bassäng!



Glasögon tror jag att jag med behöver...Kiksar alldeles för ofta och mycket nuför tiden..Tror timmarna vid datorn har gjort sitt till.. FÖryt gillade jag inte glasögon men jag har ändrat mig och kan faktiskt tycka att det kan vara riktigt schysst! :-)



Hade inte du en till blogg? förvirrad



kramar

2010-02-25 @ 11:50:22
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0