Uttråkad

Lite lätt uttråkad för tillfället, så då var det ju tur att jag hittade på en sån här lista när jag kikade in på Marinas blogg!


1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
Hmm..James Marsters..Mums!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Japp, fler än en!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Joakim och barnen
4. Hur lång är du?
171 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Arctic Outbreak
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
Kan inte annat än och hålla med. Jag hade ju samma problem
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms! Har typ "fobi" för att ringa..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sen -98
9. När såg du senast din mamma? 
Hmm..I tisdags 
10. Icke godkänt i något ämne?
Nej
11. Mvg i något?
Ja några MVG lyckades man skrapa ihop
12. När vaknade du idag?
10:00
13. Vilken är din favoritplats? 
Sängen
14. Vilken plats föredrar du minst?
Gynstolen
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Oj..Hoppas på att ha en bra utbildning som lett till ett bra jobb, 1-2 till egna barn, gift, villa
16. Hur stor är din säng?
Haha jag vet inte :P
17. Vad sover du i?
Trosor, eller om det är kallt, en t-shirt också
18. Hur många kuddar har du i sängen?
2 just nu, ibland fler
19. Var har du bott/bor?
Norrsätra, Vallhov, Björksätra, Nya Bruket, Björksätra, Mossvägen, Vallhov, Nya Bruket
20. Tycker du om kinamat? 
Njao, funkar väl 
21. Tycker du om kaffe?
Ja med mjölk och massa socker!
22. Vad dricker du helst till frukost?
Oboy, juice eller kaffe
23. Kan du spela poker?
Näää..Eller jo jag vet väl typ hur man gör, men det är hur trist som helst
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? 
Nej jag tror inte det 
25. Vill du ha barn?
Haha har ju 2 plus en bonusson, men ja 1-2 till egna barn vill jag ha
26. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, liiiiite franska
27. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, förra vintern
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet..Eller nä..Äh samma lika
29. Vad spenderar du helst pengar på?
Blöjor, mat och barnkläder
30. Är du cool?
Haha kan jag väl inte påstå
31. Kan du rulla med tungan? 
Ja...?
32. Vem är den roligaste människan du känner?
Hähä Joakim!
33. Vad har du för ringsingnal?
Bad romance - Lady Gaga 
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Räknas tampongen..? Nasty, I know :P
36. Kan du byta olja på bilen?
Borde jag kunna
37. Vilken var den senaste boken du läste?
Marilyn Mansons självbiografi
38. Vem delade du senast säng med? 
Joakim
39. Dansar du i bilen?
Sittdansar jaaa
40. När var du i kyrkan senast?
När min kusin gifte sig -07
41. Hur många hål har du? i öronen?
3
42. Har du någon piercing?
Yes, 1 för tillfället, men kan nog bli fler
43. Har du någon tatuering?
Yes, 2 st och 5 inplanerade
44. Gillar du någon just nu?
Haha ja det gör jag
45. Har du provat droger?
Nej, eller ja alkohol då
46. Röka eller snusa?
Både och funkar
47. Har du pojkvän/flickvän?
Japp, en pojkvän då :P
48. Vad är ditt mobil nummer?
Pass
49. Vad ska du göra ikväll?
Hem till mamma på påskmat, senare vet jag inte
50. Har du några syskon?
Jaa, en lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0