Underbara trotsålder

Vet ni vad..
2 barn i trotsåldern, det kan verkligen driva en till vansinne ibland..!
:)

Jag har rätt nyligen gjort mig i ordning, dvs duschat och sminkat mig lite lätt.
Jag försöker komma över mina extrema "rädsla" eller vad man ska säga, för att visa mig ute utan smink.
Jag verkligen HATAR hur jag ser ut utan smink, klarar inte av att möta folks blickar utan smink.
Illa, jag vet..
Så idag har jag endast mascara på mig..
Känner mig hur ful som helst, men jaja.

Ska alldeles strax klä på barnen och ta en lite sväng till affären och sen vidare till lekparken.
Får se om det blir den i stadsparken eller den nybyggda här.
Försökt få med mig någon kompis men ingen verkar ju kunna/vilja.
Alltid trevligt med lite vuxet sällskap ju.


Kommentarer
Postat av: madde

du skulle ha sagt till :) vi var där på förmiddagen ;)

2010-04-04 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0