Trött & kär

Godmorgon på er!

Jag är riktigt trött idag..Sov så himla oroligt inatt. Vred och vände på mig, vaknade till och från.
Så stor gäsp idag!

Traskade iväg till dagis med barnen kvart i 9.
Är ju en bit att gå nu, tar välan 25-30 minuter, iaf med barnen.
Men det är det värt, skulle aldrig byta dagis! Så nöjd med Solgården. Bästa dagiset!

Blidde rask promenad hem igen, men tusan vad ont i fötterna jag har! Börjat få skavsår av favvoskorna, som jag aldrig fått skavsår av förr..Typan..!
Gjorde väl kanske inte saken bättre att jag bestämde mig för att försöka gå ut mina high heels lite här hemma igår kväll.. (^^

Undra vad dagen har att bjuda på då. Ingen sol idag, men skönt ute iaf.

Hoppas på massa mys ikväll när barnen sover iaf.
Jag och Joakim firar 6 månader tillsammans idag! <3


Bild lånad från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0