Less på livet-dag

Vissa dagar kan man vakna upp på morgonen och känna att den här dagen kommer inte att vara nå bra.
Den känslan vaknade jag med imorse och jag hade väl rätt också.

Huvudvärk som sprängt nästan hela dagen.
Förbannat ont i ryggen som gjort mig halvt handikappad.
Så en massa annat mojs som drog ner min dag massa men som jag inte tänker ta upp här.
Lite privatliv lär man ju ha!

Tur iaf att jag har Joakimen som stöttar och tröstar, även om den stackarn får stå ut med mycket gnäll och skäll från min sida när jag har såna här perioder.

Utvecklingssamtal på dagis idag, Emilias avdelning.
Allt gick bra och dagis hade bara bra saker att säga om Emilia.
Skryt skryt, men dom har aldrig sagt minsta lilla negativa om Emilia, bara massa positivt och dom har alltid varit så imponerade av henne då hon är så klok för sin ålder (^^
Pratade en lång stund med Fredrik i telefon nu på eftermiddagen så han också skulle veta vad som sas.
Känns bra att vi har en rätt bra relation till varann nu och kan prata och komma överens ordentligt när det gäller barnen.
Det är viktigt, när det blir som det blir och man separerar.

Snart dags för kvällsmat.
Blir bara jag och flickorna som äter ikväll då herr'n i huset är iväg och tränar gånger 2. Han kommer nog inte hem förrens om ca 4 timmar. Hoppas jag håller mig vaken...! Rätt slut i kropp och knopp efter den här dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0