Jobbig start på dagen

Usch..För ett tag sen var ambulansen här och hämtade grannens bebis..
Alldeles livlös..Andades inte..
Gud vilken panik man skulle få!
Jag stod alldeles tårögd i fönstret och tittade på..Hoppas verkligen det slutar bra!


I övrigt så är jag på rätt dåligt humör idag.
Barnen väckte mig med bråk och skrik imorse, jag är hur trött som helst och har ont i ögonen.
Det gör inte saken bättre av att veta att Joakim ligger och sussar sött uppe i sängen heller..Där blir han säkert liggandes tills maten är klar, som igår.
Slöa mansfolk..Är dom likadana allihopa..?

Fint väder är det idag iaf så efter lunch blir det nog till att gå ut en sväng. Blir lättlunch, för det ska ätas mat hos Joakims mamma sen.
Vet inte vad man ska hitta på, men det blir väl en promenad som slutar i lekparken kan jag tänka mig. Lite måste ju barnen rastas!
Sen ikväll drar Joakim iväg och spelar poker med grabbarna. Jag blir ensammen hemma och kommer antagligen att gå och lägga mig när barnen somnat.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag hittat hit :) hehe...

Men för sjutton, gå upp och slit upp honom. Det där är INTE ok, allra helst inte om han ska bort ikväll.. Nej alla ska upp samtidigt. Om det inte är ngt RIKTIGT speciellt.....

Börjar mer eller mindre fundera om de inte är lika alla. Men då känns livet ganska hopplöst ;) haha....

Slit upp karln nu :)

2010-04-03 @ 11:13:28
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0