I hate money

Gaah..
Det här med pengar, det kan verkligen driva en till vansinne..!
Väntat på a-kassan nu i 2 månader, händer nada.
Fick gå till soc med förra månadens räkningar, men har inte fått ett öre därifrån än heller.
Kul jul..
Får inte jag mina a-kassepengar snart så kommer jag inte att kunna ha mina barn hemma hos oss alls förrens pengarna dimper in..!
Hur spännande låter det då?
Leon har inte vart här heller av samma anledning..
Skitgrejer!

Tycker så synd om Joakim och är livrädd för att han ska ledsna.
Jag menar hur kul kan det vara att gå från att ha rätt okej med pengar varje månad, till att flytta ihop med en tjej vars ekonomi strular som fan för tillfället, och så blir han helt utan pengar helt plötsligt!?

Kan man inte bara få vinna nån miljon på lotto, utan att köpa själva lotten eller så..

Det är fan riktigt jävla deprimerande att vara utan pengar..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0